SERWIS
Przekazanie systemu do pełnej eksploatacji nie oznacza zakończenia współpracy — jako nasz klient będziesz otoczony stałą opieką powdrożeniową w zakresie utrzymania i rozwoju systemu informatycznego. Klienci, którzy zdecydują się po wdrożeniu na podpisanie stałej umowy powdrożeniowej mają zagwarantowany:
UMOWA MAINTENANCE DLA KLIENTÓW SYSTEMU YUMA FELIKS
Jeśli Twoja umowa powdrożeniowa nie obejmuje aktualizacji systemu lub nie została podpisana przed 2 maja 2014, a jednocześnie jesteś użytkownikiem systemu YUMA FeliKS, zachęcamy do podpisania umowy maintenance. Uprawni Cię ona do dostępu do aktualizacji po zakończeniu okresu rocznej gwarancji na oprogramowanie. Poniżej przedstawiamy jej najważniejsze założenia:
Szczegółowe warunki udostępniania aktualizacji są opisane w dokumencie Warunki udostępniania aktualizacji systemu YUMA FeliKS.