Rozwiązanie YUMA ERP jest przeznaczone dla małych i średnich przedsiębiorstw. Zostało stworzone we współpracy z partnerską firmą Aprosoft, dostawcą wysokiej klasy oprogramowania z zakresu obsługi magazynu oraz sprzedaży, istniejącą od ponad 10 lat na polskim rynku. System YUMA ERP pozwala na skuteczne zarządzanie zamówieniami od klientów, zaopatrzeniem, magazynem, sprzedażą oraz logistyką. Zawiera również moduł CRM ułatwiający zarządzanie kontaktami z klientami i kierowanie do nich spersonalizowanych działań marketingowych.

Rozbudowany moduł finansowo-księgowy ułatwia prowadzenie pełnej księgowości i skuteczne zarządzanie finansami w małych i średnich przedsiębiorstwach różnych branż. Bogate doświadczenie naszych konsultantów we wdrożeniach systemów finansowo-księgowych pozwoliło na stworzenie modułu o maksymalnej ergonomii interfejsu, ściśle dostosowanego do specyfiki branży księgowej.

System YUMA ERP jest rozwiązaniem w pełni skalowalnym, wdrażając go zawsze zapewnimy Twojej firmie adekwatne funkcjonalności do aktualnych potrzeb. Jesteśmy w pełni przekonani, że system YUMA ERP stanie się nieocenionym narzędziem, które wesprze zarządzanie także Twoim przedsiębiorstwem, tak jak u wielu naszych klientów.

Rozliczanie najemców

Moduł rozliczania najemców został stworzony przez współpracującą z nami od prawie 10 lat krakowską firmę Aprosoft.

Moduł rozliczania najemców jest przeznaczony do prowadzenia wszelkich rozrachunków czynszowych i archiwizacji danych. Jego uniwersalność sprawia, że może być wykorzystany we wszystkich firmach, które wynajmują różnego rodzaju powierzchnie w tym m.in. handlowe, usługowe i biurowe.

Użytkownicy systemu 1ims wskazują jego trzy główne zalety:

Kartoteka

Moduł umożliwia tworzenie listy najemców, ich pełnych kartotek oraz historii kontaktów.

Pomiary

Moduł obsługuje ewidencję liczników i prowadzenie ich pełnych rozliczeń oraz obsługę kolektorów.

Analizy

W module tym można tworzyć statystyki sprzedażowe oraz prognozy przychodów.

Dokumenty

Moduł umożliwia generowanie i przeglądanie faktur, korekt, duplikatów, wydruków KP, KW i raportów kasowych oraz różnego rodzaju zestawień w tym m.in. zaległości, monitów i wezwań do zapłaty.

Elektroniczne dokumenty

Za pomocą tej części programu można automatycznie wysyłać wiadomości e-mail z załącznikami, np. z fakturami lub monitami o płatnościach.

Rozliczenia

Za pomocą tego modułu można naliczać miesięczne zobowiązania płatnicze, ustawiać składniki czynszu według wskazanego sposobu ich naliczania oraz definiować poszczególne składniki faktur przyporządkowując im określone cechy i sposoby ich naliczeń.

Słowniki

Moduł umożliwia definiowanie różnego rodzaju danych np. stawek, cenników, odsetek bez konieczności ciągłego ich wpisywania.

Produkcja

  • możliwość produkcji wyrobu gotowego z podziałem na etapy;
  • nieograniczona ilość etapów produkcyjnych;
  • możliwość definiowania dodatkowych operacji, np. cięcia, gięcia itp.;
  • dodanie dodatkowego składnika/operacji lub podmienienie właściwego surowca na substytut;
  • kooperacja przy konkretnych etapach produkcji;
  • automatyczne generowanie dokumentów RW, PW i ew. strat / ubytków;
  • śledzenie cyklu produkcyjnego z wykorzystaniem czytników kodów kreskowych.

Elektroniczne dokumenty

  • przechowywanie oraz archiwizacja e-faktur;
  • opcja zapisu faktur i innych dokumentów w formacie elektronicznym;
  • elektroniczna wysyłka faktur;
  • moduł EDI umożliwiający elektroniczną wymianę dokumentów i bezpośredni odczyt;
  • dane trafiają bezpośrednio na serwer;
  • elektroniczne deklaracje VAT;
  • elektroniczne deklaracje Intrastat;

Logistyka i zaopatrzenie

  • automatyczne tworzenie zamówień od dostawców na podstawie wybranych czynników, np. stanu minimalnego, współczynników rotacyjnych lub bieżących oraz archiwalnych zamówień klientów;
  • funkcja utworzenia zamówienia zakupu surowców z powstałych zleceń produkcyjnych;
  • eksport zamówień za pośrednictwem zdefiniowanych formatów pliku;
  • konfiguracja specyfikacji załadunku w zależności od miejsca dostawy.

Bank

  • pełna informacja o operacjach pieniężnych na rachunkach bankowych;
  • częściowo automatyczne kojarzenie pozycji z rozliczeniami kont księgowych;
  • przyspieszenie dekretacji wyciągu;
  • przelewy z konta bankowego na konta kontrahentów, również split payment;
  • automatycznego wystawianie przelewów na podstawie wprowadzonych do systemu faktur zakupu.

Magazyn

  • metody FIFO i LIFO z możliwością rozszerzenia o wybór wg numeru seryjnego, partii towaru lub cechy towaru;
  • model wyceny na podstawie ceny ewidencyjnej;
  • obieg dokumentów również dla magazynów celnych;
  • pełna integracja z kolektorem danych;
  • rozliczanie inwentaryzacji na konkretny dzień.

Sprzedaż i zakup

  • szybka kalkulacja zlecenia produkcyjnego;
  • ułatwione rozliczenia z tytułu prowizji handlowej;
  • nadzór nad terminowymi zapłatami kontrahentów – kilka opcji blokad sprzedażowych;
  • preliminarz dla managerów;
  • dokumenty sprzedaży również w walutach obcych;
  • rozbudowany i zmienny moduł zarządzania cenami – cenniki dla grup klientów lub dla indywidualnych firm.

Finanse i księgowość

  • prowadzenie pełnej księgowości opartej na planie kont;
  • możliwość tworzenia dokumentów księgowych ręcznie lub za pomocą szablonów – tzw. formatek;
  • plan kont posiada szerokie możliwości konfiguracji;
  • konta w walutach obcych;
  • JPK i e-sprawozdania;
  • rozbudowany moduł raportów i wydruków dla księgowości.

Kasa

  • skuteczna kontrola nad transakcjami gotówkowymi;
  • wygodne tworzenie dokumentów kasowych KP i KW;
  • przejrzyste raporty kasowe.

Analizy i raporty

  • ok. 60 rodzajów analiz dla potrzeb księgowości i działu sprzedaży;
  • raporty RCP;
  • możliwość generowania własnych zestawień;

CRM

  • usystematyzowanie kontaktów z kontrahentami;
  • kontrola nad procami zachodzącymi w dziale handlowym;
  • ewidencja wielu aspektów budowania i utrzymywania relacji z klientem;
  • przypomnienia o umówionym kontakcie lub spotkaniu;
  • ułatwienie rozliczania pracowników z powierzonych im zadań.

Środki trwałe

  • ewidencja składników majątkowych w przejrzystej strukturze;
  • szybkie naliczanie dla nich amortyzacji za danych okres;
  • definiowanie parametry amortyzacji indywidualne dla każdego środka trwałego.

Prezentacja rozwiązania YUMA ERP

Nasz konsultant przyjedzie do Państwa na bezpłatną prezentację możliwości systemu YUMA ERP.

Zapytanie ofertowe

Zapraszamy do złożenia zapytania ofertowego. Nasz Dział Sprzedaży przedstawi Państwu korzystną ofertę na zakup rozwiązania YUMA ERP.