Na podstawie przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO), informujemy, że:
Administratorem danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Informatyczne YUMA sp. z o. o. z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Wałbrzyskiej 12, 52-314 Wrocław (dalej: Spółka).
Przetwarzane są następujące kategorie danych:
- Klienci lub potencjalni klienci Spółki (imię i nazwisko, adres email, numer telefonu, nazwa firmy, w imieniu której następuje kontakt)
- Kandydaci na pracowników Spółki (dane identyfikacyjne, dane adresowe, dane o wykształceniu, dane o stażu pracy, dane o posiadanych kwalifikacjach i uprawnieniach zawodowych, inne dane dostarczone dobrowolnie przez kandydata w procesie rekrutacyjnym)
- Osoby, które kontaktują się ze Spółką za pomocą formularza na stronie internetowej w innym celu (imię i nazwisko, adres email, numer telefonu, nazwa firmy, w imieniu której następuje kontakt)
Podstawą przetwarzania danych jest:
Klienci lub potencjalni klienci Spółki:
Art. 6 ust. 1 lit b RODO (zawarcie i wykonanie umowy o świadczenie usług lub podjęcie odpowiednich czynności niezbędnych do zawarcia umowy przed jej zawarciem)
Kandydaci na pracowników Spółki:
Art. 6 ust. 1 lit a oraz b RODO (przeprowadzenie procesu rekrutacyjnego oraz ocena zdolności, kompetencji oraz przydatności do pracy; przechowywanie dokumentacji związanej z aplikacją o pracę dla celów przyszłych procesów rekrutacyjnych – pod warunkiem wyrażenia zgody)
Osoby, które kontaktują się ze Spółką za pomocą formularza na stronie internetowej w innym celu:
Art. 6 ust. 1 lit. f RODO (udzielenie odpowiedzi na zadane pytanie)
Okres przechowywania danych wynosi:
Klienci lub potencjalni klienci Spółki:
Dane przechowujemy przez cały okres trwania umowy, a po jej zakończeniu do czasu cofnięcia zgody, jednak nie dłużej niż 2 lata od ostatniego kontaktu z klientem.
Kandydaci na pracowników Spółki:
Dane przechowujemy do czasu zakończenia procesu rekrutacyjnego (ok. 3 miesięcy), natomiast w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych dla potrzeb przyszłych rekrutacji do czasu cofnięcia zgody, jednak nie dłużej niż 1 rok.
Osoby, które kontaktują się ze Spółką za pomocą formularza na stronie internetowej w innym celu:
Dane niezbędne do udzielenia odpowiedzi na zapytanie przechowujemy tak długo, jak jest to konieczne dla rozwiązania sprawy.
Dane mogą być przekazywane podmiotom współpracującym ze Spółką w zakresie obsługi klientów oraz rekrutacji, w szczególności spółkom YUMA sp. z o. o., Przedsiębiorstwo Informatyczne YUMA s. c., Yumasoft sp. z o. o. oraz podmiotom należącym do sieci partnerów Spółki.
Z uwagi na przechowywanie zasobów strony internetowej na zewnętrznych serwerach, dane są również ujawniane dostawcy usług i systemów IT, które wykorzystujemy do korzystania z poczty elektronicznej i naszej strony internetowej.
Dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego (poza obszar EOG) ani organizacji międzynarodowej.
Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. W celu wykonania swoich praw proszę o kontakt pod adresem biuro@yuma.pl.
Mają Państwo prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, iż przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy RODO.
Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji oraz profilowaniu
Dane pochodzą od osób, których dane dotyczą. Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne.